wtorek, 22 lipca 2014

Pierwsza notka na blogspocie

Cześć i czołem wiem, że nie wszyscy mnie znacie, ale większość na pewno. 

Jeżeli jesteście ludźmi z Wattpad'a to mówię wam właśnie w tej chwili hej, a jeżeli z Google to mówię dzień dobry, albo dobry wieczór, zależy to od pory dnia prawda? Nazywam się Gosia mam prawie szesnaście lat i uwielbiam pisać różnego rodzaju opowiadania z pięcioma chłopakami z zespołu o nazwie One Direction. 
Jestem dziewczyną uwielbiającą jesienią jeść maliny, i krople deszczu sunące po oknach mojego pokoju, być  może dlatego stąd moja nazwa na stronie gdzie można pisać książki. 
Na tym blogu będą umieszczone wszystkie krótkie tomy serii, którą z chęcią czytaliście na Wattpad'zie.
Założyłam bloga, aby szersza liczba osób dowiedziała się o moim zainteresowaniu jakim jest pisanie i miłość do tej piątki wariatów. 
Niebo ma kolor zielony- NMKZ
Nadzieja ma kolor brązu- NMKB
No to zaczynamy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz