środa, 23 lipca 2014

Prolog

Pobita. Posiniaczona. Przemoknięta. Leżała wśród rozłamanych gałęzi. W jakimś ciemnym zaułku, który jak przewidywała nie był najbezpieczniejszy. Chciała, zobaczyć jak to jest być kimś odważnym. Kimś kto nie boi się nawet najstraszniejszej rzeczy. Kto nie stawia przed sobą żadnych przeszkód. Doczekała się. Podarte rajstopy, koszula, spódnica. W jej brązowych, wcześniej uśmiechających się oczach można by było dostrzec ból. Nie miała siły nawet się podnieść. Wiedziała co się stało. Była przytomna. Mężczyzna. Szarpanina. Bluźnierstwa. Deszcz. Kaptur. Pięści okładające jej drobne ciało. Gwałt. Jej rumiane policzki okalane szlakiem czarnego tuszu. Włosy w których, znajdowały się liście oraz resztki brązowego błota. Czuła się jak szmata. Jej psychika znajdowała się na początku stromego urwiska. Chciałaby spaść i już nigdy się nie podnieść. Wiedziała, że już do końca swojego dalszego kiepskiego życia w jej myślach będzie ten dzień, ta godzina, to miejsce. Podniosła dłoń. Przymknęła powieki sunąc prawą ręką wzdłuż poranionego uda. Delikatnie przekręciła głowę chcąc mieć lepszą widoczność. Syknęła. Z trudem podniosła wcześniej wspomnianą część ciała. Na wskazującym palcu zobaczyła maź. Czerwoną ciecz. Krew. W świetle latarni umiejscowionej kilka metrów od niej ujrzała postać. Mężczyznę, który może być jej aniołem, albo i największym koszmarem.
                                                   Odwaga jest czasem i skutkiem strachu. 

Czytasz-Komentujesz

23.07.2014
To moja pierwsza notka tutaj, mam nadzieję, że nie odbierzecie tego opowiadania nie wiadomo jak źle. 
Jak podoba wam się szablon, bo mi bardzo. Zrobiła go moja przyjaciółka z wattpad'a, która od dzisiaj będzie się zajmować sprawą estetyczną bloga i etc. 
Jeżeli spodobał wam się prolog pierwszej części zostawcie komentarz, dodajcie się do obserwatorów, możecie polecić go także swoim koleżankom, kuzynkom, komukolwiek kto lubi czytać opowiadania ff.

Ktoś chce być informowany o nowych rozdziałach? Dajcie o tym znać w zakładce informowani. 
Pierwszy rozdział już w weekend.
ILY <3
Gosia

5 komentarzy:

  1. Jejuuu <3 świetne ♥ czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, na pewno będę tu zagądac :)
    Zapraszam do mnie: http://the-undercover-girl-fanfiction.blogspot.com/
    http://doyoulovemeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący prolog. Jestem bardzo podekscytowana co będzie dalej.
    Z pewnością będę stałą czytelniczką twojego opowiadania.
    A teraz zabieram się za zaległości i zaczynam czytać pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam Pati .x

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie zaczyna, ciekawa jestem co bd dalej. Zapraszam do mnie www.niedomowienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń